Τοπική αυτοδιοίκηση

Ο Δήμος Νάουσας ως Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης για να μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά χρειάζεται τους κατάλληλους χώρους, τα ανάλογα μέσα και εργαλεία (τεχνολογικά, διοικητικά κ.α.), επιπλέον και εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, ορθολογικό τρόπο διοίκησης και λειτουργίας και καταγραφή και αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας, με όρους συμπερίληψης:

  • διεκδικούμε από την κυβέρνηση την στελέχωση με επιπλέον και εξειδικευμένο προσωπικό των υπηρεσιών του Δήμου, 
  • δεσμευόμαστε για την εξυπηρέτηση των δημοτών υπό όλες τις συνθήκες και θεσπίζουμε χρονικό όριο για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων των δημοτών από τις υπηρεσίες του Δήμου,
  • πρωτοπορούμε στην ενσωμάτωση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών για τη διευκόλυνση εξυπηρέτησης των δημοτών μας χωρίς να απαιτείται η έλευση τους στο Δημαρχείο, 
  • διευκολύνουμε μέσω της ενσωμάτωσης αποκλειστικών κωδικών πληρωμής και QR codes τις συναλλαγές των δημοτών με τον Δήμο, 
  • επιβραβεύουμε τους συνεπείς δημότες με παροχές (π.χ. δωρεάν χρήση του κολυμβητηρίου, χρόνου στάθμευσης, χρήσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ποδηλάτων κοκ),
  • αξιοποιούμε το δίκτυο των οπτικών ινών για την διευκόλυνση της συνεργασίας των υπηρεσιών του Δήμου,
  • εγκαθιστούμε γρήγορο και αξιόπιστο internet σε κεντρικά σημεία και σημεία ενδιαφέροντος σε όλο τον Δήμο,
  • δημιουργούμε ομάδα επιστημόνων που θα συντάσσει και θα διαχειρίζεται προτάσεις ένταξης του Δήμου σε Ευρωπαϊκά προγράμματα (Horizon EuropeInteregLife κλπ) αξιοποιώντας τις στενές μας σχέσεις με Εθνικά ερευνητικά κέντρα και πανεπιστήμια, 
  • προχωρούμε σε εκπόνηση νέας μελέτης για το Πολεοδομικό Σχέδιο της πόλης (ΤΧΣ) με έμφαση στην διεύρυνση των χρήσεων γης και τη διευκόλυνση της τουριστικής ανάπτυξης, 
  • προχωρούμε σε τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Λειτουργίας του Δήμου μας για να τον προσαρμόσουμε στο μέγεθος και τις παρούσες και μελλοντικές ανάγκες του Δήμου μας, 
  • διαμορφώνουμε βάση δεδομένων με συλλογή πληροφοριών χρήσιμων για την οικονομική, επιχειρηματική και τουριστική ανάπτυξη, 
  • ενισχύουμε τη λειτουργία των ΚΕΠ στον Κοπανό και το Αγγελοχώρι, 
  • δημιουργούμε έναν οικονομικά εύρωστο Δήμο αξιοποιώντας τη δημοτική περιουσία, 
  • αποκαθιστούμε τη σχέση εμπιστοσύνης με τους προμηθευτές του Δήμου που διαταράχθηκε επί διοίκησης Καρανικόλα, 
  • μετά την εγκληματική απώλεια της χρηματοδότησης που εξασφαλίσαμε για τη δημιουργία του νέου Δημαρχείου στη Βέτλανς, αναζητούμε και βρίσκουμε νέα χρηματοδότηση για τη δημιουργία του Νέου Δημαρχείου στη ΒΕΤΛΑΝΣ, που θα είναι ενεργειακά αυτόνομο και πλήρως προσβάσιμο από ΑμΕΑ. Στο νέο Δημαρχείο συγκεντρώνονται όλες οι υπηρεσίες του Δήμου, της ΔΕΥΑΝ και του ΚΚΠΑ, 
  • στον χώρο του νέου δημαρχείου δημιουργούνται σύγχρονη συνεδριακή αίθουσα, πολυχώρος εκδηλώσεων μεσαίας χωρητικότητας και χώρος περιοδικών εκθέσεων, 
  • κατασκευάζουμε υπόγειο χώρο στάθμευσης στο κτίριο της Βέτλανς κάτω από το Νέο Δημαρχείο δυναμικότητας 100 θέσεων
  • δημιουργούμε χώρο στάθμευσης λεωφορείων στον περιβάλλοντα χώρο του νέου Δημαρχείου, 
  • στον χώρο του σημερινού Δημαρχείου διατηρείται ένα ιστορικό γραφείο Δημάρχου με μουσειακό χαρακτήρα και παραμένει η δυνατότητα χρήσης του για τις ημέρες της Αποκριάς, 
  • κατασκευάζουμε νέο χώρο στάθμευσης στον χώρο του σημερινού Δημαρχείου για την εξυπηρέτηση της αγοράς, 
  • ολοκληρώνουμε την καταγραφή της ακίνητης περιουσίας του δήμου μας, 
  • αξιοποιούμε το κτιριακό απόθεμα του Δήμου μας στο μέγιστο δυνατό.
  • εξοπλίζουμε τα δημόσια κτίρια με ράμπες προσβασιμότητας